Home > Kennisbank > E-mail > E-mail instellen in Outlook (Mac)

E-mail instellen in Outlook (Mac)

Volg onderstaand stappenplan om jouw e-mailadres aan Microsoft Outlook 365 (Mac) toe te voegen:

  1. Klik in de menubalk op "Outlook" en vervolgens op "Voorkeuren...".
  2. Klik op het kopje "Persoonlijke instellingen" en vervolgens op "Accounts". Stap 2
  3. Klik op de blauwe knop "E-mailaccount toevoegen" of op de "+" linksonderaan het venster en vervolgens op "Nieuw account...". Stap 3
  4. Voer jouw e-mailadres in en klik op de blauwe knop "Doorgaan". Stap 4
  5. Vul jouw e-mailadres wachtwoord in bij "Wachtwoord" en verander de "Poort" van de "Servers uitgaande e-mail" van 465 naar 587.

    Klik op de blauwe knop "Account toevoegen". Stap 5

Nu is jouw e-mailadres succesvol toegevoegd aan Microsoft Outlook 365 en kun je e-mails ontvangen en versturen.

Geüpdatet op 15 juni 2023

Heb je na het lezen nog vragen?