Voor Groen Als Een Service ontwikkelen we een website die hun missie goed vertaalt: buitenruimtes groener maken met een duidelijke, gestructureerde aanpak.
Groen Als Een Service helpt gemeenten en bedrijven om buitenruimtes duurzamer te maken. Hun aanpak is helder en gestructureerd. Op de website wordt dit visueel weergegeven met een interactieve checklist. Zo doorlopen bezoekers eenvoudig de stappen en ontdekken ze hoe Groen Als Een Service van betekenis kan zijn.
Door de interactieve elementen krijgen bezoekers niet alleen informatie, maar ervaren ze direct de impact van groen. De infographic met mouse-over effect en de uitklapfunctie maken complexe informatie toegankelijk en overzichtelijk.
Deze website blijft in ontwikkeling. Binnenkort verschijnt een ‘voor en na’-slider, waarmee het verschil tussen een traditionele en een groene buitenruimte direct zichtbaar wordt. Ook wordt de infographic binnen de pagina ‘Onze aanpak’ verder uitgebreid met een tijdlijn. Zo blijft de website innoveren en steeds nieuwe functies toevoegen.
Het mooie aan dit project is dat de waarden van Groen Als Een Service goed aansluiten bij hoe wij naar de wereld kijken. Groen brengt rust en inspiratie, en met deze website brengen we dat gevoel ook online tot leven. Al moet ik bekennen dat ik zelf nog steeds een kunstplant in mijn kantoor heb staan (oeps!) 😉
Wil jij een website die niet alleen mooi is, maar ook slim en interactief? Laten we samen een concept neerzetten dat werkt!