Ga naar LearnDash LMS > Instellingen en klik op het tabblad Emails. Hier kun je de belangrijkste e-mailnotificaties beheren:
- Groep gekocht (Group Purchase Success)
Stuur een bevestigingsmail na de aankoop van een groep. - Nieuwe gebruiker geregistreerd (New User Registration)
Stuur een welkomsmail na registratie op de site. - Aankoopfactuur (Purchase Invoice)
Stuur een factuur na een aankoop. - Cursus gekocht (Training Purchase Success)
Stuur een bevestigingsmail na de aankoop van een cursus.
Notificaties aanpassen
Voor elke notificatie kun je:
- Activeren of deactiveren: Kies of de e-mail wel of niet wordt verstuurd.
- Tip: Klik op ‘Manage’ bij een notificatie om deze te bewerken.
Afzenderinstellingen
Je kunt het "From name" en "From email" aanpassen voor alle LearnDash-e-mails. Als je deze velden leeg laat, worden de standaard gegevens van je website gebruikt.
Klik op ‘Opslaan’ zodra je klaar bent met je wijzigingen.